Afgelopen maandagavond was het dan zover: de Aussie Launch Party waarbij ik aanwezig was. Samen met enkele collegabloggers gingen we naar StrandZuid in Amsterdam om alvast in de sfeer te komen van dit merk wat geïnspireerd en gebaseerd is op Australische invloeden. In oktober zal dit merk officieel te koop zijn in Nederland maar ik wil jullie er vandaag over vertellen mèt natuurlijk ook wat foto’s van het feest.
“There’s more to life than hair, but it’s a good place to start…”
In 1979 bracht Amerikaanse haargoeroe Tom Redmond een bezoekje aan Australië waar hij kennis maakte met verschillende authentieke kruiden en plaatselijke fruitsoorten. Hij raakte geïnspireerd door de verzorgende, natuurlijke bestanddelen en de explosie van geur die deze veroorzaken. Zo begon hij zich te verdiepen in o.a. Blue Gum eucalyptusbladeren, custard appel, quendong, munt balsem, schors van de wilde kersenboom en jojoba zaadolie. De producten die hieruit vloeiden kunnen op miraculeuze wijze beschadigd en futloos haar veranderen in een gezonde en glansrijke coupe.
Om het gevoel achter dit merk goed in de Nederlandse markt te krijgen was er maandag 18 juli de Aussie Launch Party in Amsterdam. Vanaf het moment dat je aan kwam lopen had je het gevoel er echt even tussenuit te zijn. Ondanks het gure, regenachtige oerHollandse weer kreeg je zowaar het gevoel van een tropische vakantie: palmbomen, strandbedden, surfplanken, cocktails, BBQ… Wat een geweldig georganiseerd event!
De ruimte was compleet aangepast in de juiste setting en samen met de andere bloggers en overige aanwezigen hing er een laidback sfeertje, kwamen er leuke gesprekken op gang en was het goed genieten van de drankjes, hapjes en het BBQ-buffet. Bij deze wil ik dan ook iedereen die aan deze avond heeft meegewerkt bedanken voor àlles!
Niemand minder dan Bas Kosters stond er achter de draaitafel om ons de hele avond te verwennen met fijne muziek:
De komende tijd ga ik de Miracle Moist shampoo & conditioner en de awardwinnende 3 Minute Miracle Reconstructor uitgebreid testen. Dit laatste product is een conditioner die in 3 minuten het haar tot in de puntjes verzorgt. Het product won in Groot-Brittannië maar liefst 9 awards in 2 jaar tijd en wordt door o.a. Vogue UK geprezen. In Scandinavië won ditzelfde product nog eens 6 awards! Mijn 1e ervaringen zijn positief en de geur is echt wat voor de liefhebbers van zoetigheid: kauwgomballenzoet!
De lijn die vanaf oktober bij de Etos verkrijgbaar zal zijn bestaat uit 14 verschillende producten; shampoo’s (300ml, €6,99), conditioners (250ml, €6,99) en 3 Minute Miracle (250ml, €8,99) voor verschillende haartypen.
Aussie neemt beautyjunkies mee in de typisch Asutralische laid back vibe, brengt haarlokken weer tot leven en zorgt voor een natural look zonder er veel tijd aan kwijt te zijn; onbezorgd genieten van de Australische way of life. Spice up your hair and get totally Aussiefied!
Foto’s 3, 4 en 5 zijn gemaakt door Priscilla.
Reacties op dit artikel
Die mojitos zien er heerlijk uit en dat merk ziet er goed uit :)
Klinkt veel belovend. Dit is voor het eerst dat ik iets over aussie lees. Ik zal wel onder een steen geleeft hebben. haha
Dat is zo fijn spul! Blij dat het naar nederland komt!
Aussie was jaren geleden ook hier in NL te koop. Ik vond de shampoo’s en conditioners errug lekker en fijn voor mn haar! Binnenkort weer een weekje naar Engeland, dus ik ga zéker even langs de Boots :-).
PS: leuk verslag! Het ziet er gezellig uit daar!
Ik kan mij herinneren dat ik in verleden deze shampoo ook wel eens in nederland heb gekocht. Moet eerlijk zeggen dat dit nog in gulden tijdperk was dus lang geleden, kan dit kloppen?
Dit klopt helemaal, Aussie is jaren geleden op de Nederlandse markt geweest maar nu krijgt het een comeback!
Leuk artikel, ik ben erg benieuwd naar de producten.
Ik ben er zo benieuwd naar. Leuk verslagje.
Liefs, xxx
it was nice girl!
Leuk verslag :) Ik vond het ook super om je weer te zien.
Ben ook non-stop in de aussie bui want de producten ruiken goddelijk!
Leuk verslag! Het was leuk je weer te zien!
het lijkt me heel leuk om zulke persevents mee te maken.
Jammer van dat grote prijsverschil inderdaad! Ze zijn vrij prijzig, maar ik vind het heerlijke producten ^^ Leuk artikel!
(Even off topic: wat een mooie foto van die orchidee :))
Maarre, woah…ze uppen de prijs wel behoorlijk in NL!
In Engeland betaal ik altijd zo’n £3.67 voor een Aussie shampoo of conditioner! Iets van EUR 2,80 verschil dus :/ Da’s een beetje van de zotte hé.
En ’t haarmasker kost bij Boots £4.69 (+/- EUR 5,30). Bof ik ff dat m’n vriend vorige week nog een voorraadje Aussie voor me heeft ingeslagen xD
Gelukkig maar dat ik binnenkort weer naar Engeland ga, kan ik het daar lekker kopen hiihi
Dat is inderdaad wel een verschil, maar zo heb je dat (helaas) met veel producten…
Wat gaaf dit zeg! Ik ken het merk uit de USA inderdaad, maar echt leuk dat ze het in de Etos gaan verkopen nu! Vooral de prijzen klinken goed!