Normaal zijn jullie gewend om meerdere merken in een Newsflash voorbij te zien komen, maar vandaag wil ik de aankomende make-up lijn van Calvin Klein, ck one, graag in het zonnetje zetten. Ik ben er zelf heel nieuwsgierig naar! Al moeten we er nog wel even op wachten, want deze cosmetica zal pas vanaf het najaar in de Benelux geïntroduceerd worden. Kijk mee naar alvast meer informatie en enkele campagnefoto’s van deze collectie.
“3-in-1 face make up SPF8. Lightweight, all-in-one daily serum, primer and makeup.”
De advertentiebeelden portretteren echte natuurlijke schoonheid door een grote cast van vrouwen en mannen die de individualiteit van het merk belichamen. De ck one color cosmetics campagne zal vanaf begin maart 2012 wereldwijd debuteren. De leden van de opvallende cast illustreren de boodschap van echte schoonheid in de klassieke ck one stijl. We zien o.a. het Nederlandse supermodel Lara Stone terug, maar ook Ruby Aldridge, Herieth Paul, Abby Lee Kershaw, Eliza Cummings, Fei Fei Zon, Ehren Dorsey en de mannelijke modellen Viggo Janason en Yuri Pleskun.
De campagne werd in New York City geschoten door de beroemde fotograaf David Sims. Het concept is tot stand gekomen door de samenwerking van creatief directeur Fabien Baron van Baron + Baron met CRK, Calvin Klein, Inc.’s in-huis reclamebureau.
“Mascara. Multi-look brush expands or contracts for on-demand volume, length and definition.”
“ck one heeft sinds de lancering in 1994, de status van een iconisch, wereldwijd merk behouden,” zegt Catherine Walsh, Senior Vice President of American Fragrances, Coty Prestige. “Met de introductie van ck one color cosmetics, gaan we verder dan geur, door in te gaan op het verlangen van de consument om hun individualiteit te definiëren. De nieuwe campagne, in combinatie met innovatieve producten, is het vervolg op de ck one story van authenticiteit en toegankelijkheid, door op een moderne en levendige manier de consument aan het merk te verbinden.”
“Het was een natuurlijke ontwikkeling voor ck one, om met zijn achtergrond in geuren, uit te breiden door een decoratieve cosmeticalijn te lanceren,” zegt Tom Murry, President & Chief Executive Officer, Calvin Klein, Inc. “Deze nieuwste uitbreiding geeft de energie en de vrije geest van ck one weer, door frisse en unieke beautyproducten aan te bieden die ideaal zijn voor de moderne jeugdige en onafhankelijke consument.”
“Glossy eyecolor. Smooth, blendable color for softly shining eyes.”
Door zich te focussen op de unieke ck one color cosmetics segmenten, die gebaseerd zijn op hoe consumenten producten categoriseren – look real, define yourself en add intensity –combineert de campagne lifestyle beelden met producttexturen voor een levendige, zintuiglijke ervaring. Het look real segment inspireert de consument om te streven naar authentieke schoonheid; define yourself laat hoge precisieproducten zien, die de gezichtskenmerken onderstrepen en add intensity bevat een scala aan kleurrijke producten voor zelfexpressie.
“Pure color lipstick. Smooth, intense, long-lasting lip color.”
Ok, ligt het aan mij of klinkt dit wel heel erg goed? Ik vind de verpakkingen er prachtig uit zien en de producten hierboven maken me heel erg nieuwsgierig. Een foundation die tegelijkertijd ook je serum en primer is? Een uitschuifbare mascara zodat je het effect ervan kan aanpassen aan je eigen behoefte? Glossy oogpotloodjes en zachte long lasting lipsticks? Oehhh ik kan niet wachten tot de producten verkrijgbaar zullen gaan zijn vanaf dit najaar. In totaal zullen er meer dan 130 producten op de markt komen die het DNA van ck one laten zien: authentiek, zelfverzekerd en cool. Can’t wait! Ik vind de campagnefoto’s trouwens ook erg mooi, niet de standaard pretty pictures, maar juist met een edgy randje. Spreekt de collectie en de campagne jou aan?
Reacties op dit artikel
Wat een prachtige producten..woww..
Ben benieuwd! Vind de lippenstift er echt heel mooi uit zien. Mooi kleurtje
Ik ben er ook heel benieuwd naar.
Liefs, xxx
Ik ben echt ontzettend benieuwd hiernaar!
Gave productfoto’s klinkt heel erg goed
Ik las het nieuwtje al op beautyfreak.nl , ik ben benieuwd waar het te koop gaat zijn
Zodra ik meer informatie heb dan komt er zeker een update over online :)
Het klinkt zeker erg goed!
Leuk! Ik wist niet dat zij een make-up lijn uit zouden brengen. De verpakkingen zien er in ieder geval heel apart en leuk uit. Ik ben benieuwd :)