Beauty

Newsflash | CK ONE color cosmetics

3 maart 2012

Newsflash | CK ONE color cosmetics
Normaal zijn jullie gewend om meerdere merken in een Newsflash voorbij te zien komen, maar vandaag wil ik de aankomende make-up lijn van Calvin Klein, ck one, graag in het zonnetje zetten. Ik ben er zelf heel nieuwsgierig naar! Al moeten we er nog wel even op wachten, want deze cosmetica zal pas vanaf het najaar in de Benelux geïntroduceerd worden. Kijk mee naar alvast meer informatie en enkele campagnefoto’s van deze collectie.
Newsflash | CK ONE color cosmetics
“3-in-1 face make up SPF8. Lightweight, all-in-one daily serum, primer and makeup.”

De advertentiebeelden portretteren echte natuurlijke schoonheid door een grote cast van vrouwen en mannen die de individualiteit van het merk belichamen. De ck one color cosmetics campagne zal vanaf begin maart 2012 wereldwijd debuteren. De leden van de opvallende cast illustreren de boodschap van echte schoonheid in de klassieke ck one stijl. We zien o.a. het Nederlandse supermodel Lara Stone terug, maar ook Ruby Aldridge, Herieth Paul, Abby Lee Kershaw, Eliza Cummings, Fei Fei Zon, Ehren Dorsey en de mannelijke modellen Viggo Janason en Yuri Pleskun.

De campagne werd in New York City geschoten door de beroemde fotograaf David Sims. Het concept is tot stand gekomen door de samenwerking van creatief directeur Fabien Baron van Baron + Baron met CRK, Calvin Klein, Inc.’s in-huis reclamebureau.
Newsflash | CK ONE color cosmetics
“Mascara. Multi-look brush expands or contracts for on-demand volume, length and definition.”

“ck one heeft sinds de lancering in 1994, de status van een iconisch, wereldwijd merk behouden,” zegt Catherine Walsh, Senior Vice President of American Fragrances, Coty Prestige. “Met de introductie van ck one color cosmetics, gaan we verder dan geur, door in te gaan op het verlangen van de consument om hun individualiteit te definiëren. De nieuwe campagne, in combinatie met innovatieve producten, is het vervolg op de ck one story van authenticiteit en toegankelijkheid, door op een moderne en levendige manier de consument aan het merk te verbinden.”

“Het was een natuurlijke ontwikkeling voor ck one, om met zijn achtergrond in geuren, uit te breiden door een decoratieve cosmeticalijn te lanceren,” zegt Tom Murry, President & Chief Executive Officer, Calvin Klein, Inc. “Deze nieuwste uitbreiding geeft de energie en de vrije geest van ck one weer, door frisse en unieke beautyproducten aan te bieden die ideaal zijn voor de moderne jeugdige en onafhankelijke consument.”

Newsflash | CK ONE color cosmetics
“Glossy eyecolor. Smooth, blendable color for softly shining eyes.”

Door zich te focussen op de unieke ck one color cosmetics segmenten, die gebaseerd zijn op hoe consumenten producten categoriseren – look real, define yourself en add intensity –combineert de campagne lifestyle beelden met producttexturen voor een levendige, zintuiglijke ervaring. Het look real segment inspireert de consument om te streven naar authentieke schoonheid; define yourself laat hoge precisieproducten zien, die de gezichtskenmerken onderstrepen en add intensity bevat een scala aan kleurrijke producten voor zelfexpressie.
Newsflash | CK ONE color cosmetics
“Pure color lipstick. Smooth, intense, long-lasting lip color.”

Ok, ligt het aan mij of klinkt dit wel heel erg goed? Ik vind de verpakkingen er prachtig uit zien en de producten hierboven maken me heel erg nieuwsgierig. Een foundation die tegelijkertijd ook je serum en primer is? Een uitschuifbare mascara zodat je het effect ervan kan aanpassen aan je eigen behoefte? Glossy oogpotloodjes en zachte long lasting lipsticks? Oehhh ik kan niet wachten tot de producten verkrijgbaar zullen gaan zijn vanaf dit najaar. In totaal zullen er meer dan 130 producten op de markt komen die het DNA van ck one laten zien: authentiek, zelfverzekerd en cool. Can’t wait! Ik vind de campagnefoto’s trouwens ook erg mooi, niet de standaard pretty pictures, maar juist met een edgy randje. Spreekt de collectie en de campagne jou aan?

Reacties op dit artikel

  • Avatar van Harriet
    Reply Harriet 6 september 2012 at 20:07

    Wat een prachtige producten..woww..

  • Avatar van Lisa
    Reply Lisa 5 maart 2012 at 11:33

    Ben benieuwd! Vind de lippenstift er echt heel mooi uit zien. Mooi kleurtje

  • Avatar van beautyforgirls
    Reply beautyforgirls 3 maart 2012 at 12:46

    Ik ben er ook heel benieuwd naar.
    Liefs, xxx

  • Avatar van Elly
    Reply Elly 3 maart 2012 at 10:10

    Ik ben echt ontzettend benieuwd hiernaar!

  • Avatar van HollandaBeauty
    Reply HollandaBeauty 3 maart 2012 at 08:47

    Gave productfoto’s klinkt heel erg goed

  • Avatar van Linda
    Reply Linda 3 maart 2012 at 01:04

    Ik las het nieuwtje al op beautyfreak.nl , ik ben benieuwd waar het te koop gaat zijn

    • Avatar van Desirée
      Reply Desirée 5 maart 2012 at 09:04

      Zodra ik meer informatie heb dan komt er zeker een update over online :)

  • Avatar van Vera
    Reply Vera 3 maart 2012 at 00:25

    Het klinkt zeker erg goed!

  • Avatar van Maya
    Reply Maya 3 maart 2012 at 00:08

    Leuk! Ik wist niet dat zij een make-up lijn uit zouden brengen. De verpakkingen zien er in ieder geval heel apart en leuk uit. Ik ben benieuwd :)

Laat je een reactie, mening of tip achter? :)

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Meer in Beauty
alcina3 - Alcina | Kissed by Spring make-up collectie
Alcina | Kissed by Spring make-up collectie

Vandaag laat ik weer eens een compleet (voor mij) nieuw merk voorbij komen op Curvacious: Alcina. Dit merk heeft zijn...

Sluiten