Beauty

DKNY introduceert Delicious So Intense collectie

7 oktober 2012


Wist je dat de DKNY’s Be Delicious enorm populair is? Zelfs zo populair dat er elk jaar meer dan 4 miljoen stuks van worden verkocht. Dat is meer dan 10.000 flessen per dag, 6 à 7 per minuut… Oftewel: elke 10 seconden pakt iemand ergens ter wereld een Be Delicious uit het schap bij de parfumerie en rekent deze af om mee naar huis te nemen. Wow! Sinds kort zijn er van de originele Be Delicious en van de Fresh Blossom variant ook ‘Eau so Intense’ varianten te koop waarbij de originele structuur en balans behouden blijven en met meer kracht en sterkte worden ervaren.

Be Delicious Eau so Intense
Be Delicious was de eerste geur die afstamt van een appelextract en is daarna voorzien van een laag grapefruit, magnolia, sandelhout en witte amber. De Eau so Intense variant is een nieuwe geur met een hogere concentratie van deze geurnoten zodat de impact nog sterker is en hij langer op de huid blijft ruiken. De parfum zit in een appelvormige flacon die zo kenmerkend is voor deze parfums.

Waar ik de originele variant niet heel erg geweldig vond moet ik eerlijk bekennen dat ik deze intensere versie wèl lekker vind, alleen meer geschikt voor de lente en zomer. Ik herken het ‘appelige’ er veel minder direct in terug en dat is voor mij persoonlijk een pluspunt, want dat was hetgeen wat me bij het ruiken van de originele variant minder enthousiast maakte. De geur is heel fris en heeft ook een aangename bloemige touch en wat warmte in de basis. Dit is zo’n geur waarbij je je direct na het aanbrengen heel ‘fris’ voelt, alsof je net een verkoelende douche hebt genomen.

Fresh Blossom Eau so Intense
Dit is een verleidelijke, geïntensiveerde versie van de originele Fresh Blossom met geurnoten van delicate bloemen, verse citrus, een bloemenboeket van Rose de Mai en viooltjes, nat hout, fluweelzachte lis, muskus en een akkoord van frisse appelbloesem. In deze Intense variant zijn bepaalde geurnoten versterkt zodat je het gevoel hebt dat de bloemen dichter bij je neus komen.

Beide geuren zijn verkrijgbaar in verschillende formaten:
– 30ml, €43,40
– 50ml, €64,70
– 100ml, €91,80.

De Facebook pagina van DKNY Fragrances telt meer dan 990.000 vrienden en volgers en inspireerden het merk o.a. tot de campagne Be Creative, Be Delicious waarbij de fans hun liefde voor het merk kunnen uiten door creatieve en delicious content te delen. Zo kan je jouw creatieve inzendingen terugzien in online advertenties op hun favoriete blogs en websites. Leuk!

Ben jij liefhebber van de originele varianten van de Delicious geuren? Spreken deze intense versies van Be Delicious of Fresh Blossom jou aan?

Reacties op dit artikel

  • Avatar van Santje11
    Reply Santje11 9 oktober 2012 at 08:52

    Leuke flacons, maar als ik het zo lees denk ik niet dat het mijn geurtjes zijn.

  • Avatar van Gerda
    Reply Gerda 8 oktober 2012 at 17:16

    Ik heb zelf Be Delicious (het groene flesje) en ik vind hem heerlijk. Maar ik denk ook dat ik de nieuwe versies ook erg fijn zal gaan vinden. Binnenkort even gaan ruiken, lekker!

  • Avatar van Mariska
    Reply Mariska 8 oktober 2012 at 10:21

    Lijken me echt heerlijk! Die groene kende ik al :)

  • Avatar van jana
    Reply jana 7 oktober 2012 at 19:59

    De geur lijkt me zo heerlijk :D x

  • Avatar van Lin
    Reply Lin 7 oktober 2012 at 11:26

    Ik heb me eens heel lang rot gezocht naar deze geur. Ooit op schiphol eens opgespoten, toen niet onthouden wat het was en daarna kon ik hem nergens meer vinden… Ik vind hem lekker dus! Ik ben erg benieuwd naar andere twee versies!

  • Avatar van pretty beauty land
    Reply pretty beauty land 7 oktober 2012 at 11:18

    is echt een hele bekende maar heerlijke geur!

  • Avatar van Lifesplash
    Reply Lifesplash 7 oktober 2012 at 07:24

    Wow, die worden goed verkocht haha. Lijkt me een lekker fris geurtje! Ik heb hem nog nooit geroken, maar ben nu wel benieuwd. De flacon vind ik alleen al heel erg leuk. (a)

    • Avatar van Desirée
      Reply Desirée 8 oktober 2012 at 09:47

      Ik verbaasde me ook hoe vaak de geur verkocht wordt, leuke weetjes altijd zoiets :))

  • Avatar van Ilja
    Reply Ilja 7 oktober 2012 at 00:51

    Ik vind de flacon altijd zo leuk :-)

Laat je een reactie, mening of tip achter? :)

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.