Wist je dat de DKNY’s Be Delicious enorm populair is? Zelfs zo populair dat er elk jaar meer dan 4 miljoen stuks van worden verkocht. Dat is meer dan 10.000 flessen per dag, 6 à 7 per minuut… Oftewel: elke 10 seconden pakt iemand ergens ter wereld een Be Delicious uit het schap bij de parfumerie en rekent deze af om mee naar huis te nemen. Wow! Sinds kort zijn er van de originele Be Delicious en van de Fresh Blossom variant ook ‘Eau so Intense’ varianten te koop waarbij de originele structuur en balans behouden blijven en met meer kracht en sterkte worden ervaren.
Be Delicious Eau so Intense
Be Delicious was de eerste geur die afstamt van een appelextract en is daarna voorzien van een laag grapefruit, magnolia, sandelhout en witte amber. De Eau so Intense variant is een nieuwe geur met een hogere concentratie van deze geurnoten zodat de impact nog sterker is en hij langer op de huid blijft ruiken. De parfum zit in een appelvormige flacon die zo kenmerkend is voor deze parfums.
Waar ik de originele variant niet heel erg geweldig vond moet ik eerlijk bekennen dat ik deze intensere versie wèl lekker vind, alleen meer geschikt voor de lente en zomer. Ik herken het ‘appelige’ er veel minder direct in terug en dat is voor mij persoonlijk een pluspunt, want dat was hetgeen wat me bij het ruiken van de originele variant minder enthousiast maakte. De geur is heel fris en heeft ook een aangename bloemige touch en wat warmte in de basis. Dit is zo’n geur waarbij je je direct na het aanbrengen heel ‘fris’ voelt, alsof je net een verkoelende douche hebt genomen.
Fresh Blossom Eau so Intense
Dit is een verleidelijke, geïntensiveerde versie van de originele Fresh Blossom met geurnoten van delicate bloemen, verse citrus, een bloemenboeket van Rose de Mai en viooltjes, nat hout, fluweelzachte lis, muskus en een akkoord van frisse appelbloesem. In deze Intense variant zijn bepaalde geurnoten versterkt zodat je het gevoel hebt dat de bloemen dichter bij je neus komen.
Beide geuren zijn verkrijgbaar in verschillende formaten:
– 30ml, €43,40
– 50ml, €64,70
– 100ml, €91,80.
De Facebook pagina van DKNY Fragrances telt meer dan 990.000 vrienden en volgers en inspireerden het merk o.a. tot de campagne Be Creative, Be Delicious waarbij de fans hun liefde voor het merk kunnen uiten door creatieve en delicious content te delen. Zo kan je jouw creatieve inzendingen terugzien in online advertenties op hun favoriete blogs en websites. Leuk!
Ben jij liefhebber van de originele varianten van de Delicious geuren? Spreken deze intense versies van Be Delicious of Fresh Blossom jou aan?
Reacties op dit artikel
Leuke flacons, maar als ik het zo lees denk ik niet dat het mijn geurtjes zijn.
Ik heb zelf Be Delicious (het groene flesje) en ik vind hem heerlijk. Maar ik denk ook dat ik de nieuwe versies ook erg fijn zal gaan vinden. Binnenkort even gaan ruiken, lekker!
Lijken me echt heerlijk! Die groene kende ik al :)
De geur lijkt me zo heerlijk :D x
Ik heb me eens heel lang rot gezocht naar deze geur. Ooit op schiphol eens opgespoten, toen niet onthouden wat het was en daarna kon ik hem nergens meer vinden… Ik vind hem lekker dus! Ik ben erg benieuwd naar andere twee versies!
is echt een hele bekende maar heerlijke geur!
Wow, die worden goed verkocht haha. Lijkt me een lekker fris geurtje! Ik heb hem nog nooit geroken, maar ben nu wel benieuwd. De flacon vind ik alleen al heel erg leuk. (a)
Ik verbaasde me ook hoe vaak de geur verkocht wordt, leuke weetjes altijd zoiets :))
Ik vind de flacon altijd zo leuk :-)